Una história con capítulos

lunes, 18 de febrero de 2013

PRODUCTOS OIL FREE DELIPLUS!


ATENCIÓ: TOT AIXÒ QUE ESCRIURÉ A CONTINUACIÓ ÉS LA MEVA OPINIÓ, NO SÓC EXPERTA EN AQUEST TIPUS DE TEMES.

FLUIDO HIDRATANTE:
A veure, aquest "Fluido hidratante" a la descripció diu que el que fa es hidratarte sense deixar la sensació d'una pell grasa. També diu que s'ha d'aplicar pel matí i per la nit però ara us dic com l'utilitzo jo i el que veig que em fa.

Jo me l'aplico després de dutxar-me, i com em dutxo cada dia doncs me l'aplico cada dia per la nit. Aquest producte costa uns 3,50€ o algo així i amb poca quantitat ja n'hi ha prou per posar-t'ho per tota la cara. Així que es super econòmic i val la pena. Jo noto que m'hidrata la pell i que no et deixa brillantor a la cara. Per tant, és perfecte. També fa que la cara es quedi netejada, tinguis una sensació de neteja absoluta i una altre funció que té es que fa que no tornin a aparéixer els granets que tan odiem.

MASCARILLA EQUILIBRANTE:
Aquesta mascarilla s'ha d'aplicar un o dos cops per setmana. Jo me l'aplico cada divendres. És de color blanc i no es gaire líquida, es bastant espesa. Amb poca quantitat ja fas prou per tota la cara i el seu preu ronda els 4€ i et pot durar perfectament uns 5 mesos o més.
S'ha de deixar durant uns 10 o 15 minuts. La sensació que tens quan te l'apliques es com si la cara et tirés, es a dir, com si s'acartronés i no la poguessis gairebé ni moure però es normal TRANQUILES.
Llavors te la treus amb aigua, fins que no quedi ja res de mascarilla i notes una frescor absoluta. Aquesta mascarilla també serveix per netejar del tot la cara, no deixar-te impureses (perquè les impureses fan que surtin granets) i també fa que els porus es tanquin.


EXFOLIANT
Me l'aplico un cop per setmana, i me l'aplico el divendres. Abans de tots els altres tractaments. Perquè el que fa l'exfoliant es preparar-nos per la mascareta, etc. Té una funció de netejar la cara amb profunditat, evitar els punts negres, treure les capes mortes de la pell, deixar-te frescor a la pell i sobretot treure't la grassa facial.
Es de color blanc amb puntets blaus. Ronda els 3€ i gastant-lo un o dos cops per setmana et dura molt de temps, així que està molt bé i es molt econòmic.



LOCIÓN LIMPIADORA
S'assembla molt a un "Tonico": Jo me l'aplico despres de netejar-me la pell amb la "Leche limpiadora" de Deliplus que et val 1€. Aquesta "Loción limpiadora" ronda els 4 euros. El que fa es netejar-te profundament la cara, la seva funció es prevenir l'aparició de punts negres o granets o "espinilles". Et deixa molta frescor a la cara. És líquid i fa molta olor a "mentol". No et deixa la pell grassa i això es el que més m'agrada.
Cuidado amb les persones que tinguin la pell molt sensible ja que aquest tipus de productes et poden arribar a resecar la pell tot i que a mi no em passa.


També podreu trobar que hi ha un "GEL LIMPIADOR PURIFICANTE" d'aquesta gamma però jo no me'l vaig comprar així que no sé com funcionarà. Es tipu sabó i diuen que va molt bé, el pròxim cop que vagi al Mercadona segurament me'l compraré^^

COM UTILITZO ELS 4 PRODUCTES JUNTS
Els divendres utilitzo els 4 productes junts i per tant us explico com els utilitzo.
  • Netejar-me previament la cara amb la "Leche limpiadora" de Deliplus amb l'ajuda d'un "Disc de cotó" també de la marca deliplus. 
  • Rentar-me la cara amb la "Esponja natural facial" de Deliplus.
  • Mullar-me la cara amb aigua i aplicar-me L'EXFOLIANT d'Oil Free Deliplus.
  • Repartir el producte per tota la cara insistint en la zona T (nas, front, barbeta).
  • Treure'm l'exfoliant amb aigua. Secar-me la cara amb la tovallola.
  • Aplicar la mascarilla d'oil free. Repartir-la per tota la cara i deixar-la actuar durant uns 15 minuts.
  • Treure'm la mascarilla amb l'ajuda d'aigua tibia. I secar-me la cara amb la tovallola.
  • Aplicar-me amb l'ajuda d'un disc de cotó la LOCIÓN LIMPIADORA de Oil Free Deliplus. (Em faig una pasada per cada zona de la cara, no aplico gaire producte).
  • Aplicar-me a la cara el "FLUIDO HIDRATANTE" Oil Free de Deliplus.
  • Per últim em poso la crema que es diu "CONTORNO DE OJOS" també de la marca Deliplus i me l'aplico al voltant dels ulls (obviament).

I això es el que faig cada divendres com a neteja facial!
Els altres dies faig el mateix però no utilitzo ni l'exfoliant ni la mascareta.

Espero que us hagi servit d'ajuda.

ANTENCIÓ: LES FOTOS SÓN TRETES D'INTERNET, NO SÓN MEVES.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

En el comentario pon tu nombre en twitter o tu e-mail y así podré responderte de una forma más fácil! Gracias:)